Fika

Det fanns inga bra toastjärn.
När vi hem hem igen hade Roger köpt fika i form av vaniljhjärtan och wienerbröd. Vaniljhjärtan på alla hjärtans dag har blivit en tradition hemma hos oss, en tradition vi haft i typ 8 år nu. Hur som helst, jag åt bara ett halvt wienerbröd till fikat innan jag bestämde mig för att spara resten till senare, så nu har jag efterrätt till maten, moahahaha.
Nu ska jag plugga lite psykologi innan middagen och ikväll blir det bio med min älskling Freja. Vi ska, efter många veckors längtande, se Snabba cash! Bion börjar 21:40 så vi lär inte vara hemma förrän inatt någon gång. Jag kanske skriver en gång till innan jag drar.

Oavsett vilket, här har ni Dagens groda citat:
"Rock will never die, but fjortistechno will, som jag brukar säga" - Adam, lite mer än ett halvår sen

Puss

<3


Moi just nu =)


Kommentarer
Postat av: freja

Dagens citat ska det väl ändå stå? =)

mohaha, nu ska jag snart börja gå mot bussen o sen blire kvicka pengar! PUSS <3<3

2010-02-14 @ 20:19:18
Postat av: Berglund

Ja, det skulle det xD Men du vet att jag har svårt att bryta gamla vanor (a)

Filmen var GRYM :D <3

2010-02-15 @ 00:55:24
URL: http://puman.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0