Problem med designen

Hejsan!
Detta är som en nystat för mig. Jag hade tidigare en blogg som jag skrev regelbundet på, men där var jag tvungen att spela "fina flickan" vilket jag nu är trött på. På den här bloggen kommer jag att vara otroligt mycket mer öppen om mig själv och mitt liv och jag har en känsla av att den då kommer att bli mycket mer intressant att läsa. Hoppas att ni tycker detsamma, det vore kul att ha kvar er här.

Nu är det så att jag har försökt fixa designen till bloggen i 2 dygn och den bara vägrar. Jag har tagit hjälp av diverse människor, testat fram och tillbaka med olika metoder och den vill verkligen inte. Så nu ger jag upp ett tag, tänkte väga upp den tråkiga designen med mycket bilder och så hoppas vi att det löser sig snart. Annars får jag väl helt enkelt börja på nytt ytterligare en gång och det vore ju tragiskt.

Men men, nu tickar klockan och lilla jag ska upp tidigt imorrn.
Puss på er!

<3


Puss och gonatt! <3


Välkommen till min nya blogg!


RSS 2.0