Lördag

Hej på er!
Igår kväll var jag och Freja och såg musikalen RENT i SAM-gymnasiets aula. Den var asbra, det var absolut värt pengarna! Dock var det rätt segt att ta sig hem sen, vi missade bussen i Jakan med 1 minut. Korkade som vi är tänkte vi inte på att vi kunde ha gått till stationen, haha, så vi stod och frös så att vi skakade medan vi väntade i en kvart på nästa. När vi väl kom till Jakan var pendeln sen, vilket faktiskt var tur för oss för annars hade vi missat den med. Bussen från Spånga var otroligt nog i tid och därför var vi hemma relativt tidigt, klev innanför dörren vid typ halv 12. Kul men kall kväll, med andra ord.
Idag vet jag inte vad man ska roa sig med. Det är snöstorm utanför och jag är förkyld så det finns inte så mycket att välja på. Har just sett på Van Helsing med lillebror, för en gångs skull är vi ensamma hemma så det gäller ju att ta tillfället i akt. Jag kanske ska krypa upp i min säng med en kopp varm choklad och en till bra film, det får jag aldrig nog av. Så får det bli!

Dagens citat:
"- Har du gått och blivit trevlig över sommaren?
- Vadå, var jag inte det innan eller?!
- Njä, du kunde ju vara lite småbitchig sådär."
- Gunnar (BRG), ca 6 mån sen

Puss

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0