Jag är LEDSEN, George!

Idag... finns det inte så mycket att skriva. Som vanligt var det en 8~16-dag och jag stannade dessutom kvar till typ 5 så mestadels av dagen spenderades i skolan. Åt middag med Tobbe i V-by, snackade skit, träffade Freja och nu har jag precis kommit hem efter att ha träffat Olle för första gången på typ 400 år. Fick tillbaka lite grejer som är mina, bland annat min efterlämngtade Sweeny Todd-film så nu blir det filmkväll med Freja och hennes mor snart! :D <3

Just nu sitter jag i sängen och halvkollar på någon värdelös racingfilm på 6an, väntar på att Scrubs ska börja. Scrubs är kärlek!
Imorrn är det äntligen fredag, har inga direkta planer men ska försöka träffa lite folk. Skönt att inte behöva stressa över massa plugg för en gångs skull, så att man kan få en 100% ledig helg. Det var alldeles för länge sen sist.

Dagens citat kommer från mig, en engelskalektion för ett ganska bra tag sen.
"I don't think english is especially hard, I just don't have any... what's it called? Ordförråd?"

Hehe, kanske inte ett av mina bästa ögonblick. Men vafan, det är ju det bloggar handlar om, right? Att skryta som fan och bjuda lite på sig själv ibland! I like it.

Puss och gonatt
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0