Hemmakväll!

Lördagen blev en lugn hemmakväll framför melodifestivalen. Det behövdes nog, för klockan är bara 11 men trots det sitter jag och gäspar och mina ögon svider av trötthet. Blir nog att gå och lägga sig efter det här inlägget.

Dagen har spenderats i Sundbyberg, var på dop och sen på efterfika. Det var min vän Malins son, 8 månader gammal, som skulle döpas. Enzo Vincent Kaarlo Öhman blev namnet på den lilla ungen och sammanlagt tog spektaklet hela 4,5 timmar.  Men det var väldigt trevligt, träffade folk jag inte sett på flera år och det är alltid kul!
Efter dopet åkte jag och mötte Freja, vi skulle käka middag i V-by men eftersom skiten stängde 6 istället för 8 (vilket vi fått för oss i vår naiva lilla tillvaro) så åkte vi till Spånga istället. Åt galet god sushi, snackade massa skit och sen åkte jag hem. Mucho trevlig dag jaah.

Nu tänkte jag gå och ta bort sminket, borsta tänderna och sen krypa ner i sängen framför tvn. Men först ska ni få två stycken citat som kompensation för att jag inte skrev något igår!

Dagens citat (1):
"- Är det normalt att bli blind ibland?
- Det beror på hur du menar?
- Men ibland så... ser jag inte."
- Freja, igår

Dagens citat (2):
"- Gud skapade Eva och Adam, inte Adam och Erik!
- Men det är klart att Gud inte kunde skapa Erik! Hade han gjort det hade ju Erik blivit avundsjuk på Eva eftersom det visade sig att Adam var straight. Och det går ju inte, för Guds kärlek går ju till alla och då hade han behövt göra typ en John också, så att Erik hade någon!"
- Theo, över ett år sen

Puss

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0