Mysig eftermiddag

Både engelskan och samhällen var iställda så vi slutade tidigt.
Gick hem till Freja och såg på Fame med henne, hon ska göra en affisch till den på sin foto-kurs så det var nödvändigt. Efter det pluggade vi engelska och lite svenska och sen gick jag hem. Nu orkar vi dock inte plugga speciellt mycket mer idag så snart ska vi ses och gå ut och fota. Har några idéer om bildserier, men vi får se om det blir det eller om det bara blir allmäna bilder utan speciellt mycket tema. Kul ska det bli iallafall!
Apropå foto - vi behöver fler modeller! Freja har typ en miljon foto-uppgifter (och börjar bli lite trött på att ha mig som modell xD) och jag måste öva på att göra snygga sminkningar inför min scenografi-kurs i höst.

Nu bär det av ut.
Puss

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0