Livin on a prayer

Kom hem för en stund sen och nu går Bon Jovi på radion. Kärlek.<3
Som ni märker är jag på bättre humör idag än igår, jag vet inte vad som hände. Det blir sådär ibland.
Anyway. Dagen var lugn, började med företagsekonomi klockan 8 imorse (jag älskar min grupp, underbara människor <3) och det var hur kul som helst. Vi håller på att skapa egna företag, på låtsas såklart, som vi om några veckor ska redovisa för klassen. Vårt företag heter uClick och tillverkar talande barnpussel, en lång historia som jag inte orkar dra nu. Hur som helst, vi har en liten maskot som barnen kommer att kunna se i vår marknadsföring:


Är den inte helt underbar?!

Den är min nya riktiga kärlek och vi ska gifta oss i september.
TA HONOM INTE IFRÅN MIG!!!!!! Hora.

Hehe.

Såå... nu sitter jag som sagt och slår ihjäl lite tid, ska iväg till Hby gård om ett par timmar och se på mina älsklingars teateruppspel. Stackarna är säkert jättenervösa nu, om jag förstått Freja rätt så har de inte ens spelat igenom alla scener än och då är det klart att man är nervös. Men hörrni, det kommer säkert gå hur bra som helst! <3

 



Nej. Nu ska jag äta glass och plugga natur.
Puss

<3

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0