100413

Jaha, så här sitter man igen då. Trött, ensam och omotiverad. Egentligen ska jag skriva en engeleskauppsats som skulle varit inlämnad för nästan två veckor sen men det orkar jag ju såklart inte. Mina vänner klagade dessutom på att jag uppdaterar för sällan så när jag ändå inte har något bättre för mig kan jag väl få ner några rader här.
Vad har hänt sen sist? Inte mycket, tyvärr. Var på väg in i väggen innan lovet men det är lite bättre nu, så det är ju skönt. Lika mycket plugg är det dock fortfarande, vilket suger. Vi har skaffat städhjälp här hemma så mitt rum är städat och fint mestadels av tiden. En jättefin tvättkorg har jag köpt också, samt satt upp en gammal Ramones-poster och en GnR-"flagga" på väggen så det är mysigt det med. Våren har kommit och det är helt underbart, i alla fall då man faktiskt får vara ute i solen. Jag och Freja hade picknick i gräset utanför skolan tidigare idag och vi behövde inte ens ha jackor på oss. Bara en sån sak!
Hahaha, läste just igenom stycket är ovanför och insåg att mitt betyg i svenska uppenbarligen sänkts något helt otroligt. Det gillar vi.
Juste! Jag har börjat röka Marlboro Mentol istället för Marlboro Gold. De är jättegoda! Hehe.

Nej, nu får det vara slut på skitsnack och så ska jag se på Van Helsing i studiesyfte. Gud vilken fin mening.
Malin, Freja, Oscar! Ser ni nu hur det går när ni ber mig skriva nåt utan att jag har något som helst vettigt att säga? Jag skyller på er för att det här inlägget suger.

Dagens citat:
"- Ni som har läst anatomi, vilket organ ser de här bladen ut som?
- Njurar?
- Ja! Den här växten kallas alltså hasselört!" -
BRM, idag

Puss

<3

Kommentarer
Postat av: Malin

hihi, du uppdaterade! ;)

Vad säger du om filmkväll på lördag? Då får du ngt vettigt att skriva om? Var länge sedan vi umgicks utanför skolan, vi kan vara hos mig! :)

Kram

2010-04-14 @ 09:40:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0